Jste zde

Pojistné události

Postup při řešení pojistné události:

  • ohlášení na policii – pokud škoda přesáhne 100.000kč (odhadem)
  • nahlášení pojistné události na pojišťovnu telefonicky nebo pomocí formuláře na stránkách pojišťovny - obě strany pojistné události, zvláště pak na pojišťovnu viníka
  • ohledání vozidla zástupcem pojišťovny (likvidátorem), v případě smluvní pojišťovny může být ohledáno přímo pracovníkem našeho servisu
  • přistavení vozidla k opravě
  • dodání podkladů pro pojišťovnu: řidičský  + občanský průkaz řidiče v době nehody, velký technický průkaz, popř. nehodový děj (euro formulář), devinkulaci (pokud je vlastník vozidla leasingová společnost)
  • v případě zapůjčení náhradního vozidla: velký technický průkaz zápůjčního vozidla, zápůjční smlouvu, počet ujetých kilometrů, popř. knihu jízd
  • uhrazení škodní události může být provedeno: krycím dopisem, hotově/platební kartou nebo převodem na účet
  • u větších pojistných událostí je možné na pojišťovně nárokovat poplatek za znehodnocení vozidla

Platba krycím dopisem

V případě platby krycím dopisem je faktura za opravu vozidla námi odeslána na pojišťovnu. Na základě této faktury je vystaveno potvrzení o krytí (krycí dopis), po jehož obdržení vydáme opravené vozidlo (vozidlo nebude vydáno dokud nebude obdržen krycí dopis). Je třeba zplnomocnit servis podepsáním plné moci.

Platba hotově / platební kartou
V případě platby hotově je vozidlo vydáno ihned po dokončení vyučtování opravy. Je nutné zaslat fakturu za opravu na pojišťovnu a na základě této faktury bude škoda proplacena na účet vlastníka.

Platba převodem na účet
V případě platby převodem na účet bude vozidlo vydáno po obdržení částky na účet našeho servisu.

Korekce nákladů (amortizace)
Pokud je vozidlo starší 5ti let nebo má najeto více jak 100.000km může být ze strany pojišťovny provedena korekce nákladů na opravu (tzv. amortizace). Korekce je prováděna pouze z materiálu, práce ani lakování amortizováno není. Rozdíl hradí vlastník vozidla!!!

Zapůjčení náhradního vozidla
Na zapůjčení náhradního vozidla máte nárok, jste-li poškozený (placeno z poviného ručení viníka). Pokud vlastník chce čerpat zapůjčení náhradního vozidla z havarijní pojistky, musí být tato položka pojištěna ve smlouvě (připojištění náhradního vozidla). Pojišťovna nehradí tzv. pevné náklady (běžné opotřebení vozidla) zápůjčního vozidla (informujte se prosím na pojišťovně – individuální u každé pojišťovny).

Kontakty na náš servis:

Libor Dobeš (řešení škodních událostí)  – tel.: 737 241 566
Martin Hrouzek (přejímací technik)  – tel.: 602 735 535
Martin Várady (přejímaci technik) – tel.: 602 735 535

Kontakty na pojišťovny: 

Česká pojišťovna
www.ceskapojistovna.cz
tel.: 841 114 114  Kooperativa
www.koop.cz
tel: 841 105 105 Uniqa
www.uniqa.cz
tel.: 800 120 020 Triglav
www.triglav.cz
tel.: 542 425 000
       
Allianz
www.allianz.cz
tel.: 800 170 000 Generali
www.generali.cz
tel.: 844 188 188 ČPP
www.cpp.cz
tel.: 841 444 555 ČSOB
www.csobpoj.cz
tel.: 800 100 777


Nahoru